... by CARMEN ELENA VASILE . . . . . . ... . . . . . ... . . . . . . . ... imaginile mele au zambit spunand "weed" aparatului de fotografiat..."cheese" nu te trimite in 5 lumi paralele si nici la zambete nu e in top...asa ca "say weeeeeeed!"

sâmbătă, 5 iunie 2010

AICI...

asa ce-mi vine sa scriu ceva...sau asa ce-mi vine sa scriu altceva...sau poate nu am despre ce sa scriu. si atunci de ce mai ocup spatiul asta liber? pentru ca asa vreau eu!?!
si daca tot vreau de ce sa nu scriu? poate ca dupa inca vreo cateva randuri de propozitii goale voi sti despre ce vreau sa scriu sau poate nu o sa am despre ce sa scriu sau poate ca nu trebuie sa scriu despre ceva, nu? hmmm...hai ca mi-a cam trecut cheful de scris...adica nu mi-a trecut dar parca nici nu are rost sa bat campii in continuare sau poate ca am chef numai sa bat campii sau poate ca nici macar nu ii bat... ce vina au ei, sarcii campi, ca eu simt nevoia sa vorbesc singura? deci nu ii mai bat, nu are niciun rost. pai si-atunci cum se cheama actinea de a scrie despre nimic?
dar daca nu as mai pune atatea intrebari cum ar fi?
o sa ma opresc aici pentru ca in afara de intrebari nu mai am nimic de zis.
o sa ma opresc aici pentru ca ma auto plictisesc.
o sa ma opresc aici pentru ca nici pe mine nu ma intereseaza ceea ce debitez.
o sa ma opresc aici pentru ca mai departe se complica situatia.
o sa ma opresc aici pentru ca mai departe imi trece apa de cap.
o sa ma opresc aici pentru ca dincolo nu este locul meu.
o sa ma opresc aici pentru ca aici am ajuns.
o sa ma opresc aici pentru ca imi e frica de mai mult.
o sa ma opresc aici pentru ca nu mai am benzina.
o sa ma opresc aici pentru ca vreau sa merg mai departe dar nu mai stiu pe unde.
o sa ma opresc aici pentru ca am ajuns deja prea departe.
o sa ma opresc aici pentru ca nu stiu restul regulilor.
o sa ma opresc aici pentru ca tot aici o sa ajung.
o sa ma opresc aici pentru ca maine o sa incep iar.
o sa ma opresc aici pentru ca inca mai stiu calea inapoi.
o sa ma opresc aici pentru ca de aici se vede bine dar neclar si degeaba.
o sa ma opresc aici pentru ca...
o sa ma opresc aici!

Niciun comentariu: