... by CARMEN ELENA VASILE . . . . . . ... . . . . . ... . . . . . . . ... imaginile mele au zambit spunand "weed" aparatului de fotografiat..."cheese" nu te trimite in 5 lumi paralele si nici la zambete nu e in top...asa ca "say weeeeeeed!"

duminică, 6 iulie 2008

AZI SCRIU...!

06.07.08

auzi...sa nu cumva sa ai incredere in cineva vreodata. in nimeni, intelegi? in nimeni nimeni nimeni. e jale cu oamenii astia, e prapad si asta e singura arma de autoaparare care la mine a mers ca unsa. niciodata nu am fost mai mandra de mine decat acum, cand din lipsa totala de incredere m-am prefacut ca inghit galusca. si stii ce am facut?(e cam scarbos, dar...) am mestecat-o, m-am prefacut ca-mi place la nebunie, am scuipat-o inapoi (bleah) si am servit-o celor care mi-au dat-o sub forma de ciulama. stii ce buna li s-a parut? am vazut eu pe fata lor... mai ca se lingeau pe degete...ce sa mai lungesc vorba ...ideea e sa fii suspicios, sa iti faci scenarii si sa nu ajungi sa spui : "cine? x? nu ar fi el in stare sa faca asa ceva?" pentru ca asta e capcana. pe bune, chiar oricine e in stare sa faca orice oricui oricand. bun...atat am avut sa-ti spun

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai dreptate, numai ca cei carorara le-ai servit ciulamaua s-au prins :))